Ihminen on tehty liikkumaan, sanotaan... Voiko ihminen liikkua liian paljon ja kuka sen määrittelee?

Olen törmännyt siihen että nyt kun minulla on haluja ja mahdollisuus liikkua, minua kehoitetaan ottamaan rauhallisesti. Toki liikunnan harrastaminen pitääkin aloittaa rauhallisesti mutta luuleeko ne henkilöt etten tiedä sitä? Eikö pitäisi olla mielummin onnellinen toisen puolesta että liikunta maistuu. Ja vaikka itseni tällä liikunnalla ajaisin piippuun niin eikö sekin ole vaan oma asia. 

No joka tapauksessa juoksuohjelma on aloitettu ja sitä aion jatkaa jos mitään maata kaatavaa ei tapahdu. Tavoitteena juosta kesäkuun alussa kymppi. Juoksuohjelma on Porin juoksuohjelma joka alkaa käytännössä nollasta. Tänään on ohjelmassa vapaa päivä, kunhan vaan joku kertoisi koirillekkin että on vapaa päivä. No aamulla käyty jo parin kilsan lenkki ja iltapäivällä myös...

Syömisen osalta elämä on ok... Ahmiminen on vähentynyt vaikka herkkuja olen välillä syönyt. Olen käynyt juttelemassa asiasta ja lukenut aiheeseen liittyviä kirjoja. Osaltaan myös tuo liikkumisen helpottuminen on auttanut ettei haluta syödä kokoajan.