Pitikö minun aloittaa joku pyöräily? Piti piti... Hyviä tekosyitä olen löytänyt, haluaako joku muukin niitä? No joo on oikeastikkin ollut oikeita syitä. Olen ollut reissussa ja en ole pyörää nähnytkään, täytyy siis kotiin päästessä pyöräillä pikkasen enemmän.

No mutta kirjan lukeminen on aloitettu ja ehkä sieltä jotain on jo jääny takaraivoon. Reissussa on kuitenkin tullut mussutettua kaiken näköistä mutta positiivista on ehkä se etten ole ostanut mitään herkkuja vaan kaikki herkut on tarjottuja. Tämä on edistysaskel koska normaalisti reissussa minulla on aina jotain herkkuja matkassa. Suklaata olen kuitenkin syönyt ja ehkä pikkumorkkis on siitä päällä. Mutta siinäkin ehkä edistykseksi on luettava se etten ostanut joulusuklaata vaikka sitä on kaupassa. Ajattelin että ostan yhden levyn ja paketoin joululahjapaperiin ja annan itselleni lahjaksi.