Vihaan kauniita ihmisiä.... Okei en vihaa mutta kieltämättä haluaisin vihata. Kaikki (läskit) tietää sen tilanteen kun se laiha ja kaunis kaveri lisää kuvan Facebookiin/Instagrammiin ja saa satoja kommentteja: "Voi kuinka olet kaunis!" "Nätti olet!". Eikä tässä varmasti ole mitään pahaa, jos ihminen on kaunis niin on ja ihanahan se on varmasti kuulla että muutkin ovat sitä mieltä. Mutta mutta meneppä lisäämään itsestä kuva samoihin sosiaalisiin medioihin ja kas kommenttina ei olekkaan kuinka kaunis olet, vaan "Räväkkä nainen!". Kauneus on katsojan silmissä sanotaan, mutta missä se katsoja on joka näkee minut kauniina. Ehkä se ei ole minun kavereissani. Luulisi että kotona se parempi puolisko on sitten sitä mieltä että vaimo on kaunis, no en menisi sitäkään vannomaan kun ikinä ei ole minua kauniiksi sanonut.

Lupaus: Muistan sanoa/kirjoittaa olet kaunis, jos minun silmissä siltä näyttää. Ja sitten jos jossain vaiheessa pääsen sellaiseen kuntoon vartalon osalta että joku erehtyy sanomaan minua kuvassa kauniiksi, lupaan kommentoida siihen että sama ihminen olen kuin xx kiloa sitten ja ihan yhtä kaunis kuin silloin.

Kiitos niille jotka ovat minua kauniiksi sanoneet!!! <3